Menu

 
 
Administrowanie nieruchomościami
  • przebywanie administratora w uzgodnionym czasie na terenie nieruchomości;
  • łatwy kontakt z administratorem (telefon komórkowy, poczta elektroniczna, faks),
  • opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych w przypadku gdy nie są pokrywane przez właścicieli lokali,
  • wydawanie zaświadczeń właścicielom lokali w celu uzyskania dodatków mieszkaniowych i/lub zasiłków z pomocy społecznej itp.,
  • udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień,
  • nadzór i zapewnienie odpowiedniej czystości i porządku na terenie nieruchomości,
  • utrzymywanie stałego, kontaktu z przedstawicielami policji, straży miejskiej oraz straży pożarnej,
  • zaopatrywanie w rzeczy i materiały potrzebne do bieżącej eksploatacji,
  • prowadzenie korespondencji dotyczącej nieruchomości wspólnej,
  • prowadzenie książki korespondencji,
  • założenie i prowadzenie teczek właścicieli lokali,
  • prowadzenie ewidencji właścicieli, udziałów oraz liczby osób przebywających w lokalu,
  • odczyt i prowadzenie ewidencji stanu/wskazań głównych i indywidualnych urządzeń pomiarowych w nieruchomości (tj. wodomierze zimnej i ciepłej wody, ciepłomierze, liczniki energii elektrycznej, gazu),
  • sporządzanie, dla ubezpieczyciela, protokołów z zalań i powstania innych szkód w celu uzyskania odszkodowania,
  • prowadzenie innych bieżących spraw związanych z nieruchomością.
 
« poprzedni artyku   nastpny artyku »

 

 Karta praw klienta
ZPORR
UE















 
 
Slooz | projektowanie grafiki |